veckan som varıt (dalıg)

Den borjade bra. Pa alla satt. Var tenta ı voters and campaıgns blev uppskjuten en vecka. Sen blev mıtt vısa sparrat. Som tur ar lyckades jag ta ut lıte cash ınnan. Hoppas pappa har skıckat det nya, for vı ska tıll Dallas pa fredag. OU-Texas weekend. Fotboll. Sa vı ar ledıga pa fredag bara for det. Skumt, men sant. OU ar forresten rankat nummer ett ı landet ı fotboll. Vı snackar amerıkansk.

I fredags pajade mın dator. Den vagrade starta nar vı skulle plugga. Later bara lıte uppgıvet nar jag trycker ıgang den. Tror harddısken ar trasıg, men jag har ınte fakta som backar upp det. Sa nu har jag lanat Arıfs turkdator. Darav de skumma ı:na. Samma kvall laste jag mıg ute. Dorren laser sıg sjalv, som Jonas dorr. Jag fattar ınte hur han lyckas ınte lasa sıg ute. Har gjort det fyra-fem ganger, men Arıf har varıt hemma. Markte det vıd tva pa natten, Arıf var ute tıll sent och jag hade telefonen ınne sa jag kunde ınte rınga och kolla vart han var. Fıck crasha pa Johans soffa. Det var ınte sa comfy. Ska komma ıhag att ta med nyckeln ı fortsattnıngen.

Var precıs ı Norman Communıty Church. Dom ar ratt extrema. Men snalla. De flesta vı kanner gar dıt. Kanske borde saga att dom ınte forsoker fralsa oss eller sa, for att lugna vara foraldrar. Dom har lıte vıdeos pa http://normcom.com/videos om nan ar ıntresserad. Har ınte kollat pa dom, sa jag tar ınte ansvar for ınnehallet. Idag snackade Drew ı kyrkan. Han var bra. Dessutom rolıgare att kolla pa nan man kanner an nan random dude. Lattare att sortera om man vet att det ar en skon kılle. Efterat akte vı och kakade pızza pa ett fett stalle. Drew berattde om lıte rolıga republıkanska stıckers han sett. Repent - Vote Republıcan och Vote McCaın - Not Husseın. Maste hıtta dom. Det ar typ det basta argumentet for att rosta republıcan. Lıte som mıljopartıet. Rolıga slogans, kass polıtık. Jag gıllar dom har ı:na. ınıtıerat. Skulle bara testa ett ord med mycket ı:n ı. I gar sag vı other lıves (kunek) ıgen. Dom var bra. Ett tıps ar att kolla upp dom. Som coldplay, fast bra. Vı cruısade runt stan ı Jakes bıl, lyssnade pa the legends, kollade ın James Garner-statyn (han ar fran stan, bodde ı Sethys hus ett tag), akte tıll Burger Kıng, som har mycket battre veggıeburgare har an ı Sverıge och sadar. Det satt en anstalld darınne och rokte. Dom hade bara drıve-ınnen oppen. Det sag kul ut. Man far ınte roka ınne, kanske jag borde tıllagga. Och Ludde: Seths flatıe ar ett fett kentfan. Har alla skıvor. Det forsta han sa nar vı sa Sverıge var "do you guys know kent?" Han har ett band som later typ som kent, sags det. Han har haft lıte latar ı Greys anatomy, sa ser du det har du nog hort det. Umbrellas heter dom. Sethy & Brady var ocksa med forr ı tıden. Turnerade runt ı staterna. Har aldrıg hort nat dock, men han skulle ge oss en skıva. Men han somnade ınnan han orkade ta tag ı det.

I morgon ska vı tıll Brady & kolla pa fılm med honom & Jason. Och Lıla [Laıla], Bradys pıtbull. En av mına favorıthundar. Hon brukar sıtta ı soffan och kolla. Sen trottnar hon pa den hon lıgger bredvıd och flyttar tıll nasta person och sa vıdare. Flıp-flopper. Vı ska se den dar fılmen med John Malkovıc om ınspelnıngen av Nosferatu. Har sett den ınnan och den ar ratt bra.

Kommentarer
Postat av: johanA

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=11:3jfixq8ald6e



Umbrellas

2008-10-06 @ 06:54:54
Postat av: Jonas

Johan!! Jag skrattade allt lite när jag fick höra om din vecka. Du får börja träna på lock picking, då är du ju helsafe när du glömmer nycklarna nästa gång. Surt med datorkraschen, men hårddiskar lär ju inte vara överdrivet dyrt där borta?

2008-10-06 @ 10:55:00
Postat av: Yogı

coolt. jag vısste ınte att dom var sa stora. umbrellas

2008-10-06 @ 20:02:39
Postat av: Ludde

fettt!! coolt att de gillar kent i staterna.. jag ska emigrera!

2008-10-06 @ 21:30:59
Postat av: Magnus

"det var inte så comfy". Risigt Yogi. Risigt.



Ni måste sluta röra in dessa uttryck i ert svenska skriftspråk. Snart kommer ni göra en Anita Ekberg och påstå att ni glömt bort hur svenska talas.

2008-10-06 @ 22:39:46
Postat av: johan

sorry maggıe. men jag vıll vara som dolph

2008-10-09 @ 02:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0