Dallas och risk

The Sopranos of Texas

Ikvall ska vi pa kings of leon. Det kan bli kul. Inte for jag ar nat stort fan, men anda. Spelade risk igar. Jag och Sethy lyckades besegra Bradys superarme genom att pakta ihop oss. Emil och Jake foll offer for Brady ganska tidigt. Tyvarr var jag tvungen att doda Sethy for att inte Brady skulle vinna. Jake har borjat lara sig svenska. Ska du med hem pa lite makaroner/korv/korv med brod ar hans nessun dorma. haha! Det ar ratt kul. 

Kommer lite Dallas-bilder idag


Slottet


JFK



Kommentarer
Postat av: Axel

När jag var 12, tror jag det var, bestämde jag mig för att lösa JFK mordet. Du anar inte hur stort det här är, att få sen en polares bild från were it happend... You made my day, night and then some!



Oh, by the way Bruno, you've got mail!

Ci vediamo

2008-10-27 @ 01:14:29
URL: http://coredestacitta.blogg.se/spoken
Postat av: Johan

Haha! Kan saga att en hemlos kille forsorjde sig genom att beratta om mordet. Konspirationsteorierna. Allt. Han var grym pa att snacka. Du hade gillat det! Tyvarr hade ingen nagra cash. Han blev ratt sur

2008-10-28 @ 06:21:24
Postat av: Magnus

död blogg? svar: ja

2008-11-04 @ 17:05:11
Postat av: victoria

det suger att du inte uppdaterar bloggen , johan. Det gor mig ledsen!

2008-11-19 @ 01:22:50
Postat av: Pappa

Håller med Victoria Skärpning Johan

2008-11-27 @ 12:09:49
Postat av: Stina

håller med.. va rädd att du dött, va tvungen o fråga macke för o va säker men han sa att du va okej

2008-12-01 @ 21:11:51
URL: http://sstinaa.blogg.se/
Postat av: henning

skit i usa. kom hem o bli rockstjärna ist.

2008-12-07 @ 00:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0