kl är 2.11

Vi ska till Missouri i morgon. Upp om 4 timmar. Var på 101, en klubb 10 dollar från campus. Den sjukt snygga franskan var där. Det gick sådär. En hel del andra var där med. Tyvärr den jobbiga och extremt fula tysken. Han började mucka med mig en dag. Han har fetaste pottan och ser ut som en relik från 80-talet. Fast värre. 

Vi hade iskrig. Försökte kasta på Arif. Det slutade med att de båda Johanarna kastade is på varandra. Mycket is. Glas med is. Och jag råkade kasta på Emils span. Eller råkade och råkade. Shit happens. Hon gick i alla fall. Nu vet vi att det krävs porrdans för att lyckas här. Inte bra nånstans. Vi är inga hejare på porrdans direkt. Det är ganska patetiskt. Och dom som jobbar i baren här är lika kassa som dom på Walmart. Slöa och drinkarna smakar skit. Men dom är billiga, så det tar väl ut varandra. Finns en grym video med Emmylou Harris version av Wrecking Ball på youtube. Sök harris wrecking ball orleans. Ta första träffen.  

Kommentarer
Postat av: JohanA

Ice BITTE

2008-08-30 @ 09:33:19
Postat av: daniel

iskrig är kungen. ni verkar ju ha chill!

2008-08-31 @ 09:39:33
Postat av: daniel

sjukt dålig kommentar förresten...

vill nog ta tillbaka det uttalandet...

2008-08-31 @ 09:40:16
Postat av: JohanA

Jag tycker den var kul. Jag trodde att du hade fått en anda, en liten men ändå en anda, av positivitet gentemot andra människor över dig. Du gjorde mig glad en sekund. Och sen dödade du mina känslor din kalla gottländska glädjedödare =(

2008-09-03 @ 01:38:53
Postat av: Nancy

Hey!

Vill du ha en ny design till din blogg?

Var med och kommentera inlägget ”Ny Bloggdesign?” ;D

2008-09-03 @ 01:49:46
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: magnus

foto på fransyskan tack!

2008-09-05 @ 15:40:39
Postat av: magnus

bild på fransyskan!

2008-09-05 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0